SPLOŠNA NAVODILA za čas, ko boste delali na daljavo.
Spoštovani moji učenci, upam, da nam bo šlo. Kdaj se bo tudi zataknilo, tudi meni, seveda, ampak z dobro voljo bomo zmogli. Ne želim vam naložiti preveč. Izbirala bom tiste vaje, ki vam bodo pomagale pridobiti nova znanja in veščine, s katerimi si boste lahko pomagali v življenju. Če ne takoj zdaj, pa zagotovo kasneje. Takrat se boste pa, upam spomnili! Ne mene, ampak znanja! Delajte z dobro voljo in pošteno, da boste zadovoljni s seboj in svojim znanjem. Tega vam nihče ne more vzeti. Navodila bom pisala v obliki za moški spol, velja pa seveda za vse! Zdržite zdravi vi in vsi vaši! Andreja Erker andreja.erker1@guest.arnes.si.
|
A
1. URA JEZIK, DELOVNI ZVEZEK 1. Str. 96, 97, vaja 2 – preberi besedila 2. Str. 98, vaje 3,4 in 5 – reši in preveri rešitve. 3. ZVEZEK: Zapiši v zvezek naslov enote ter podnaslov »Zasebna in uradna besedila« prepiši besedilo iz vaje 5 (pravilo). Navedi še kakšen svoj primer. Razmisli: o čem govori pravilo? Kako ga razumeš? Zapiši.
|
2. URA JEZIK, DELOVNI ZVEZEK 1. Poglej in ponovi pravilo o vsebini neuradnega besedila? Kaj je tujka za »neuradno«? 2. Str. 99, vaja 6 – preberi in odgovori na vprašanja (se nanašajo na izhodiščna besedila str. 97) 3. ZVEZEK: Pod že zapisan naslov prepiši besedilo iz vaje 7 (pravilo). Navedi še kakšen svoj primer uradnega besedila. Kje naletiš na tako besedilo? Navedi institucijo. |
3. URA JEZIK, DELOVNI ZVEZEK 1. Str. 100, vaja 8 – preberi, zapiši odgovore 2. Str. 100, vaja 9 – dopolni besedilo 3. Str. 100, vaja 10, 11 – preberi in reši vaje. 4. Na strani 99 in 100 označi nove ali tebi manj znane pojme (npr. rubrika, objektivno…) Preveri jih v slovarju ter Prepiši v zvezek. 5. Str. 101/ 12 – preberi in dopolni besedilo 6. ZVEZEK: Pod že zapisan naslov prepiši besedili vaje 9 in 12. |
4. URA 1. JEZIK, DELOVNI ZVEZEK 2. Str. 101, 102, vaja 13 – preberi besedila- in dopolni besedilo na koncu – ZVEZEK . Prepiši vVRSTE BESEDIL – 3. Str 102, vaja 14 4. V zvezku preveri zapiske celega tedna in si označi nove pojme |