Zgodilo se je v 2009-10

četrtek, 05. 05. 2011 | Zgodilo Se Je

KONEC ŠOLSKEGA LETA

Zaključna prireditev je za nami. Sedaj pa brž na počitnice …

Foto: Teja Ristič, 8.b

IGRIVA KOŠARKA

V četrtek, 17. 6. 2010, se je za našo šolo dogajala igriva košarka. Učence 1. triletja sta zabavala tudi Žogi in Žogica. Fotografije si lahko ogledate na  spletni strani Košarkaške zveze Slovenije;

SPLETNA STRAN

FOTOGRAFIJA

VALETA, junij 2010
Generacija 2010 se je poslovila s citatom Johna Kennedyja: “Danes smo na začetku novih meja.”
foto: Luka Volk iz 6d, Luka Jereb iz 7.c in Teja Ristič iz 8.b

ŽIVALSKI VRT

V torek, 11. 5. 2010, smo razreda 6.a in 6.b odšli v živalski vrt. Po nacionalnem preverjanju znanja iz Agleščine, ter po malici v šoli, smo se odpravili v Živalski vrt.  Do Ljubljane smo se peljali po stari cesti, kar nam je vzelo precej časa in smo prispeli nekoliko kasneje, kot smo načrtovali in žal nismo imeli samostojnega ogleda ZOO, vendar nas to ni preveč motilo in smo se hitro razdelili po skupinah oz. Po oddelkih. Dobili smo tudi učne liste. Prva skupina, to mo bili mi, 6.a, smo šli najprej v učilnico, kjer nam je vodič pokazal dve živali: kraljevega pitona in turško grlico. Nad obema živalima smo bili zelo navdušeni, živali pa nad nami tudi.  Kačo smo lahko pobožali, dobili smo » poljub pitona« in, tisti, ki so hoteli, so si dali pitona tudi za vrat. Pitonu je bilo ime Rudi. Predstavili so nam tudi turško grlico. Lahko smo jo dali na prst in jo pobožali. Potem smo si skupaj z učitelji in vodičko ogledali medveda in morskega leva. Vodička nas je nato zapustila, mi pa smo nadaljevali  pot po ZOO.  Nekateri učenci so imeli predstavitve nekaterih živali.  Ob poldveh smo odšli domov.  Imeli smo se zelo dobro in upamo, da bomo imeli še veliko takih naravoslovnih dni.

Eva Kermavnar, 6.a

Foto: Aleš Požarnik Vavken

6.d se je pogovarjal s kačami

TEHNIČNI DAN: IZDELAVA DELTOIDNAGA ZMAJA

V ponedeljek 10.55 smo 6. razredi po nacionalnem preizkusu znanja izdelali  Ploščatega deltoidnega zmaja. Za izdelavo smo potrebovali dve leseni letvi, vrv, velik kos papirja in krep papir. Potrebovali pa smo tudi orodje: žago, lepilo, škarje in vrtalnik. Najprej smo na letvi izvrtali luknjice in jih zlepili v križ. Potem smo čez luknjice napeljali dolgo vrv. Ta križ smo položili na papir in ga obrezali. Zavihke ki so ostali smo zalepili čez vrv. Na koncu pa smo čez tri robove zmaja napeljali vrv  in mu dodali zelo dolg rep. Zmaju moramo dodati samo še dolgo vrv in gremo ga lahko spuščat. No tako smo zaključili naš tehnični dan in odšli domov.

MATIJA CEMPRE 6.D

foto: Aljaž Brenčič, 6.D

DAN DRUŽINE

Svet staršev naše šole je že tretje leto obeležil mednarodni Dan družine, ki je 15. maja. Že od septembra so učenci od 4. do 9. razreda pri pouku in doma pisali spise in pesmi, delali plakate in likovno ustvarjali na temo družine. Velik del likovnih izdelkov in plakatov si lahko ogledate na razstavi v avli šole. Vrhunec praznovanja Dneva družine je bil v petek popoldne, 14. 5. 2010, ko so učenci od 1. do 3. razreda, skupaj s svojimi starši, risali za šolo svoje družine.

koordinatorica Fani Šega
FOTOGRAFIJE

DOBRODELNI KONCERT ” NAŠI UČENCI ZA NAŠE UČENCE”
Točno na sredi muhastega aprila je v Narodnem domu potekal še en dobrodelni koncert Šolskega sklada Ježek. Na pomladno okrašenem odru so se zvrstili: Otroška pripravljalnica z Otroškim pevskim zborom in Mladinski pevski zbor-oba iz Osnovne šole 8. talcev.Vprid dobrodelnosti pa so se odzvali tudi gostje in tako smo se lahko zabavali ob komiku Boštjanu Gorencu-PIŽAMI, obnovili pravljico o  Rdeči Kapici in spoznali posebno čarovnico s kantavtorko Tino Knafelc, ter uživali ob rock izvedbi skupine ABstrakT.
Dobra ura koncerta je vsem udeležencem popestrila pomladno popoldne,organizatorje pa razveselila z izkupičkom prodanih vstopnic, saj bodo z zbranim denarjem zopet lahko pomagali tistim  učencem, ki so pomoči potrebni.
Zapisal: Žan Knafelc, 8.c

SEZUTI ČEVELJ SEZUL ŽIRIJO

Gledališka skupina Sezuti čevelj OŠ 8 talcev je na Festivalu Gledaliških sanj  v Ljubljani v Festivalni dvorani  dobila nagrado v kategoriji  Najbolj izvirna predstava.

Učenka Eva Kobal  pa je bila izbrana med deset najbolj obetavnih mladih igralk.

Nagradili so nas tudi z uvrstitvijo med 12 najboljših gledaliških skupin v Sloveniji po izboru JSKD-ja.

Mentorica: Simona Nagode

UČILNICA  NA KOLESIH
7. aprila ob 8.00 uri smo se izpred športne dvorane odpravili proti Primorski. Na Primorsko smo šli vsi 6. razredi. Že na avtobusu smo dobili delovne liste, ki smo jih sproti reševali. Na avtobusu nas je učiteljica opozarjala na različne znamenitosti primorsko-kraškega sveta. Po kratki vožnji smo se ustavili na postajališču in pojedli malico. Naprej smo se odpravili proti luki Koper, kjer smo si ogledali delovanje pristanišča. Vse skupaj nam je razložil vodič. Sledila je vožnja proti Piranu, kjer smo si ogledali nov prenovljen akvarij, ter znamenitosti Pirana. Pot nas je nato vodila mimo Sečoveljskih solin in med gričevja k Tonini hiši, kjer smo si ogledali 600 let staro stiskalnico olja. Ob 18.00 smo zadovoljni prispeli v Logatec.
zapis: učenci 6.d razreda
foto: Aljaž Brenčič, 6.d

PRIREDITEV V KARITASOVEN DOMU
Učenci osnovne šole 8 talcev smo 26.3.2010 pripravili krajšo prireditev v Karitasovem domu Marije in Marte. Starejšim smo polepšali materinski dan. Na prireditvi smo nastopali letošnji zmagovalci 14. deklamacijskega tekmovanja (Taja Lapajne iz 1.c, Valentina Maček iz 2.c, Andraž Teršar iz 3.c, Tina Šajn in Eva Pupis iz 4.b, Nastja Geohelli iz 5.c, Nika česen iz 6.b in Nejc Pustovrh iz 6.d, Kristina Pokrivač iz 7.b, Ahac Istenič iz 8.c, Gal Oblak in Nataša Patricija Brand iz 9.a.) in glasbeniki Simon Cigale (kitara), Barbara Istenič (violina) in Ajda Tršar (flavta). Vezni tekst je spletala Teja Ristič. V drugem delu nastopa smo pripravili še krajše tekmovanje v znanju ugank. Starejši so nas prijetno presenetili, saj so ugotovili skoraj vse uganke. Na koncu prireditve smo starejšim razdelili rožice, ki so jih skrbno naredili učenci v podaljšanem bivanju pod vodstvom učiteljic. Vedno smo zelo veseli, ker nas starejši tako lepo sprejmejo. Mentorica prireditve je bila Melita Mihevc.

foto: Ahac Istenič

NASTOP V DOMU GRAPOVČNIK
Učenci osnovne šole 8 talcev smo pripravili krajšo prireditev v Domu Grapovčnik. Starejšim smo tako polepšali praznični mesec marec (dan žena, materinski dan in dan mučencev). Na prireditvi smo nastopali letošnji zmagovalci 14. deklamacijskega tekmovanja (Taja Lapajne iz 1.c, Valentina Maček iz 2.c, Andraž Teršar iz 3.c, Tina Šajn in Eva Pupis iz 4.b, Nastja Geohelli iz 5.c, Nika česen iz 6.b in Nejc Pustovrh iz 6.d, Kristina Pokrivač iz 7.b, Ahac Istenič iz 8.c, Gal Oblak in Nataša Patricija Brand iz 9.a.) in glasbenika Simon Cigale (kitara) in Barbara Istenič (violina). Vezni tekst je spletala Teja Ristič. V drugem delu nastopa smo pripravili še krajše tekmovanje v znanju ugank. Starejši so nas prijetno presenetili, saj so ugotovili skoraj vse uganke. Na koncu prireditve smo starejšim razdelili rožice, ki so jih skrbno naredili učenci v podaljšanem bivanju pod vodstvom učiteljic. Vedno smo zelo veseli, ker nas starejši tako lepo sprejmejo in nas na koncu pogostijo s piškotki in sokom. Mentorica prireditve je bila Melita Mihevc.
FOTOGRAFIJE: Ahac Istenič

TEDEN BRANJAV tednu branja, je bila ena izmed naših dolžnosti tudi branje knjig našim naslednikom –  prijateljčkom. Prijateljčki so tisti 5 in 6-letni otroci, katerim pomagamo se prilagoditi na šolo in jim odpiramo in pomagamo pri nadaljnji poti in pripomoremo tudi k širjenju nekih novih obzorij in moči – seveda; kolikor se le da. Sedaj smo se z njimi srečali že tretjič, v knjižnici, katera je za njih prava zakladnica črk in besed. Vsak si je z svojim prijateljčkom izbral knjigo in si našel čimbolj udobno mesto v knjižnici, kjer sta skupaj lahko vstopila v čudesa vseh črk in besedil. Starejši so brali, oni poslušali … seveda smo tudi njim pustili brati in ugotovili, da so že pravi mali geniji. Čas je hitro minil, tako da smo jih lahko le še pospremili do učilnice in se poslovili … ko si svojega prijateljčka pogledal čez ramo, ko si odšel, si videl njegov nasmeh in ugotovil, da je zate preprosta stvar segla njemu do srca.
Za vas spisal, Luka Volk, učenec 6.D razreda

PROJEKT BEREMO SKUPAJ

Branje pravljic pod šotori (devetošolci berejo petošolcem)

V četrtek,4.3.2010, je na naši šoli potekala aktivnost branja pod šotori pod vodstvom gospe Simone Kavčič. Izbranih 7 učencev devetih razredov so v treh šolskih urah vse učence petega razreda popeljali na pot okrog sveta. Skozi pravljice so spoznavali običaje ljudi iz različnih celin. “Vlak”  jih je popeljal v Azijo, Indijo, Evropo, Afriko, Avstralijo, Ameriko ter v Slovenijo. Svoje popotovanje so učenci zaključili v eni šolski uri.

Avtorica TEJA RISTIČ, 8.b

V HIŠKI SREDI GOZDA
10.2.2010 je bila v naši knjižnici predstavitev zvočno tipne slikanice, ki so jo napisali, ilustrirali in posneli učenci 6. c razreda pod mentorstvom ge. Bojane Pivk.
Pri projektu so sodelovali učenci; Simon Cigale, Veronika Marie Brand, Anja Grm, Barbara Istenič, Hana jereb, Ajda Tršar, Minela Velagič, Jure Corn, Monika Cergolj in Lara Pivk- Ogrin.
Njihov lanskoletni projekt smo vsi zbrani sprejeli z velikim občudovanjem, saj je to  – kot je povedal go. Gvido Komar, edinstven primer v Sloveniji. V HIŠKI SREDI GOZDA je slikanica, ki je prevedena v Braillovo pisavo in je namenjena tudi slepim otrokom, avtorji pa so izdelali tudi tipne ilustracije.

ŠOLSKA PRIREDITEV OB KULTURNEM PRAZNIKU
Imeli smo kar tri ponovitve. Tako smo dali prostor tudi staršem. Odlično so opravili svoje nastope vsi udeleženi:oba  povezovalca programa; Lea Kralj, Luka Volk, bralci Prešernovih  pisem;  Aleksander Djuran, Rok Grulja, Nina Šušmelj, Rok Tisaj, Anja Zgonec, izvajalci dramatizacij odlomkov iz knjige Kristine Brenkove; Barbara Istenič, Julija Kelečevič, Eva Križaj, Kaja Okorn, Blažka Rudolf, Tamara Simšič, Ema Verdinek in pevska zbora. S svojim nastopom so se odrezali tudi zmagovalci in zmagovalke že 12. deklamatorskega tekmovanja: Taja Lapajne iz 1.c, Valentina Maček iz 2.c, Andraž Teršar iz 3.c, Tina Šajn in Eva Pupis iz 4.b, Nastja Geohelli iz 5.c, Nika česen iz 6.b in Nejc Pustovrh iz 6.d, Kristina Pokrivač iz 7.b, Ahac Istenič iz 8.c, Gal Oblak in Nataša Patricija Brand iz 9.a.

foto: Mark Jurkovič, 9.b

DINOLAB

19.1.2010 smo imeli prvi razredi naravoslovni dan DINOLAB  v Znanstvenoraziskovalnem centru SAZU v Ljubljani. Učenci so odkrivali življenje, gibanje in prehranjevanje dinozavrov. Ogledovali so si okostja, naredili so ulitek dinozavrove čeljusti, opazovali so fosile iz pradavnine in z razbijanjem “iztrebkov”  ugotavljali, s čim se je dinozaver prehranjeval.

zapisala in fotografirala Agata Smrekar

ZIMSKE IGRARIJE V PODALJŠANEM BIVANJU

V petek, 15.1.2010, smo v podaljšanem bivanju imeli prave zimske igrarije. Na športnem igrišču smo izdelovali snežake, gradili bunkerje, valili kepe. Kaj je nastalo in kako izgleda, pa povedo naslednje fotografije. Začelo se je že v razredu…

ZIMSKI ŠPORTNI DAN

Kljub megli smo uživali v lopatkanju na Sekirici. Mraz smo pregnali s toplim čajem in se okrepčali z mlečnim rogljičkom.

FIESA 2009

PRIJATELJI 1.B in 6.B

Prijateljem smo voščili vesele praznike. Izmenjali smo si voščilnice. Obdarili smo se s pujski oziroma baloni. Drug drugemu smo zapeli pesmi, ki so zvenele zelo ubrano. Na koncu druženja smo se še poigrali.

NOVOLETNI  DOBRODELNI PLES

V četrtek, 22.12.09 Je Šolski sklad Ježek Priredil tradicionalni novoletni ples s srečelovom. Okrog 300 obiskovalcev je v rekordnih dveh urah pokupilo 600 srečk in se veselilo lepih dobitkov. Ob 17.30 je  pričel s svojim nastopom Omar Naber in njegovi  oboževalci so z njim na koncu zapeli kar na odru, kjer je delil tudi avtograme in se slikal  z vsemi navdušenci. Več o vzdušju pa naj vam spregovorijo fotografije. Bravo šolski sklad Ježek!

TOLLAZZIJEVA ŠTIRNA IN LITOŽELEZNI VODNJAK
V petek, 11. decembra je bil za Logatec poseben dan. Na Čevici  je bila otvoritev obnovljene Tollazzijeve štirne in litoželeznega vodnjaka. Pri odprtju so s plesno glasbenim nastopom sodelovali člani šolske folklorne skupine in recitatorke in tako prispevali delček k ohranjanju in varovanju kulturne dediščine na Logaškem.

PREDPRAZNIČNO POPOLDNE
V četrtek, 17.12., smo  že tretjič zaporedoma organizirali prireditev z naslovom Predpraznično popoldne na osnovni šoli 8 talcev. Pevci, recitatorji in folkloristi so se v jedilnici šole predstavili z dopadljivim in času primernim nastopom. Pravi sejemski vrvež pa je bil v avli šole, kjer je potekal praznični bazar.
FOTOGRAFIJE: Luka Volk, 6.d

PRIJATELSTVO MED UČENCI 1.a IN 6.d RAZREDA
V četrtek, 17.12.2009, smo se ponovno srečali. Prijatelji iz 1.a in 6.d razreda. Kljub začetnim negotovostim in malim zadregam se je prijateljstvo potrdilo in utrdilo. Šestošolci smo svoje prijateleljčke iz 1. razreda presentili z iskrenimi risbicami, mali šestletniki pa so svoje 11-letne prijatelje učili plesati. Druženje se je nadaljevalo ob ustvarjanju novoletnih voščilnic in… Na, šolski zvonec je ponovno vse prehitro zadonel. Morali smo se posloviti. Nič ne de, kmalu bomo spet skupaj. Ponovno se vidimo v nove letu 2010. Srečno.

ZBIRALNA AKCIJA ZAMAŠKOV
Tudi v letošnjem letu nadaljujemo z ekološko humanitarno akcijo »Zbiramo plastične zamaške«. Cilj akcije je pomagati pri nakupu Anžetove proteze, ki je v prometni nesreči izgubil nogo.
V lanskem šolskem letu smo jih zbrali 1250 kg. V prvi letošnji novembrski akciji pa 470 kg. Veseli smo, da lahko pomagamo kar dvakrat, Anžetu in naravi v kateri plastika najslabše kakovosti razpada 200 let, ob ponovni predelavi zamaškov (veljajo za plastiko dobre kakovosti) pa lahko uporabijo kar 96% te mase.

IZDELOVANJE MARIONET

Osmi razredi so na tehniških dnevih spoznali modo skozi zgodovino, nato pa začeli z izdelovanjem marionet. Nekateri so prvič v roki držali šivanko in sukanec, a končni izdelki so bili čudoviti.
 (Marioneto je izdelala Tjaša Arh, 8.b. Foto Rok Štemberger)

DRUGOŠOLCI NA MEDVEDJEM BRDU

Naši drugošolci pa so se vrnili s CŠOD-ja. V domu Medved na Medvedjem Brdu so imeli različne dejavnosti, podali so se na pohod v dolino Pikelco, poskusili so se kot mladi vremenoslovci, uživali so v plezanju in lokostrelstvu. Še posebej so njihovo pozornost pritegnile male živali, ki jih gojijo v domu ter hišni tobogan, ki je speljan iz pritličja doma v kletni prostor, kjer je telovadnica.
 (Foto: Polona Kogej)

OBISK OŠ ALOJZA GRADNIKA, REPENTABOR
V ponedeljek, 19. 10. 2009 so nas obiskali učitelji, učenci in njihovi starši iz slovenske šole v Italiji. Naša folklorna skupina jim je pripravila prisrčen sprejem. Gledališko lutkovna  skupina se jim je predstavila z igro Prepir v pravljičnem  gozdu. Nato so gostujoči učenci imeli skupno uro glasbene vzgoje z učenci  4.b razreda. V 4.c razredu pa jim je učenka Anja Nagode predstavila svojo raziskovalno nalogo; Dnevnik male žabice. Otroci so imeli tudi priložnost poklepetati med seboj.
Fotografija: Miran Nagode

PRVI OBISK PRI NAŠIH PRIJATELJČKIH  6.D – 1.A
Že približno en teden smo nestrpno čakali na spoznanje naših novih prijateljev. Katere smo seveda tudi v četrtek, dne 22.10. spoznali – obiskali…

VEČ TUKAJ

PROJEKT “POLICIJA ZA OTROKE”
V tednu otroka nas je obiskalo gledališče LUTKE ZAJEC s predstavo ENA ENA TRI- Mali Ojoj (Svetelane Makarovič). Otroke so lutke  učile, kako se izogniti potencialni nevarnosti in jim ponudile telefonsko številko 113 preko katere lahko pokličejo na pomoč policista. Sledila je nadvse zanimiva predstavitev policistov, njihovih vozil in opreme ter službenih živali.

PROJEKT PRIJATELJSTVO V TEDNU OTROK
V novem šolskem letu nastajajo nova prijateljstva. Projekt prijateljstvo smo začeli že prvi šolski dan, v tednu otroka pa smo se bolje spoznali. Oglejte si fotografije iz spoznavne ure otrok 1.b in 6.b razreda.
Fani  Šega

MALE SIVE CELICE

V torek, 29.9.2009, smo imeli na naši šoli regijsko tekmovanje za kviz MALE SIVE CELICE.

Gostili smo učence iz Grosuplja, Trbovelj, Litije, Komende, Ribnice, Vrhnike, Izlak, Cerknice,Kamnika, Velikih Lašč, Domžal, Šmarja Sap in Dola pri Ljubljani. V pisnem delu se je pomirilo 32 ekip, najboljše 4 pa nato še v ustnem. Prvi dve ekipi sta se uvrstili v televizijsko oddajo Mele sive celice.

Naša ekipa v sestav, Gregor Lipovec, Sonja Sekirnik Cergonja in Žan Ajdič, je zasedla odlično tretje mesto. Čestitamo!

3. DRUŽINSKA OLIMPIJADA
V četrtek, 24.9.2009 je Šolski sklad Ježek priredil tradicionalno – 3. družinsko olimpijado. Športno igrišče je bilo ob 16.00 že pripravljeno za prve udeležence – poligon športnih iger, vsebinsko vezanih na zemljepisna območja Logatca, je vabil  s svojo domiselno raznolikostjo. Sodelujoči so s kartončkom potovali od postaje do postaje in z veliko smeha  so premagovali ovire. Predstavilo se nam je več športnih klubov, kjer so lahko starši iz prve roke dobili informacije o delovanju in urnikih vadbe, okrepčali pa smo se ob ponudbi logaških društev in posameznih gostincev. Vroč jesenski dan, prijetna klasična glasba, dinamična povezovalca prireditve in dobra volja vseh prisotnih, je ta dan naredila pisan in nepozaben.
Vsem, ki ste darovali prostovoljni prispevek za delovanje Šolskega sklada Ježek, se učenci, ki bodo s pomočjo teh sredstev lahko šli v šolo v naravi, najlepše zahvaljujejo.
Tekst: Sergeja Šorli Letonja
Slike: Rok Štemberger

TOREK, 1. SEPTEMBER 2009
Še prehitro je prišel ta, prvi šolski dan. Dan veselja in dan nasmehov, dan skrbi in dan negotovosti. Prvi korak je narejen. Sedaj smo vsi močnejši. In z zaupanjem in iskrenostjo nam bo uspelo. In bomo shodili in bomo poleteli. Poglejte si nekaj slik, tudi s koncerta, ki ga ni bilo. Iskreno, Rok Štemberger.