HIŠNI RED PRI DELITVI MALICE
- Odložim torbo na svoje mesto.
- Temeljito si umijem roke.
- Postavim se v vrsto in mirno čakam.
- Iz košare kulturno vzamem svojo malico.
- Dežurni učenec mi nalije napitek v skodelico.
- Odnesem malico na svoje mesto.
- Razgrnem prtiček, odložim malico nanj in kulturno pojem hrano.
- Ko pojem, pospravim mizo, sortiram odpadke, posodo in pribor ter imam odmor.
- Ob prvem zvonjenju reditelji vrnejo košare v jedilnico.
- Če malicam v jedilnici, odložim torbo v garderobi in upoštevam hišni red v jedilnici.
HIŠNI RED V JEDILNICI
Jedilnica ima ločen vhod in izhod. V jedilnici ponovno deluje vodni bar. Pri izhodu se nahaja tudi miza s sadjem.
- V jedilnico vstopamo le v šolskih copatih, šolsko torbo odložimo v garderobi.
- Vstopamo skozi vhod in drsna vrata zapiramo za seboj, sledimo stopinjam po desni strani jedilnice.
- Pri umivalniku si temeljito umijemo roke.
- V vrsti mirno stojimo.
- Pri razdelilnem pultu se s ključkom za kosilo vedno registriramo.
- Spoštujemo delo kuharic in naše starše, ki so nam plačali prehrano. Poskušamo pojesti ali vsaj poskušati vse kar nam je ponujeno.
- Obrok poskušamo čim bolj kulturno zaužiti, vedno uporabljamo ves primeren pribor.
- Med jedjo se lahko le tiho pogovarjamo.
- Ko vstanem od mize, vedno pospravim stol in poravnam prt.
- Dekoracije na mizah so za okras in jih pustimo pri miru.
- Po koncu obroka dosledno sortiramo posodo in hrano ter pazimo na pribor, da ne zaide med ostanke hrane.
- V jedilnici mirno hodimo.
- Iz jedilnice izstopamo po desni strani in sledimo stopinjam do vrat za izhod, vrata zapremo za seboj.
- Učenci, ki malicajo v jedilnici mirno čakajo na svojih mestih do prvega zvonjenja.
- Učenci, ki gredo neposredno do vodnega bara in mize s sadjem, se lahko poslužujejo krajše poti od vhoda do izhoda.
- V jedilnici morajo učenci upoštevati navodila učiteljev in kuharskega osebja, kje in kako naj se registrirajo pri razdelilnem pultu.
V primeru kršenja pravil in neupoštevanja navodil dežurnih učiteljev, vas lahko odstranimo iz jedilnice.