SLOVENŠČINA , 7. b; 30. 3. – 3. 4. 2020
Dober dan, učenke in učenci 7. b!
Kako preživljate dni brez druščine sošolcev? Jih kaj pogrešate? Verjetno, si mislim.
Pregled dela. V prejšnjem tednu ste mi nekateri poslali naloge, nekateri ne, ampak ste jih gotovo naredili. Pokažite jih še staršem.
V berilu ste prebrali podatke o Simonu Gregorčiču, recitirali ste pesem Soči in zapisali odgovore v literarno mapo. Pesem že ponavljate in deklamirate; ocenili jo bomo (naj bi jo) po prvomajskih praznikih.
Na spodnji spletni povezavi se lahko registrirate in v berilu za 7. r. poslušate zvočni posnetek Soči.
V delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 7, drugi del, IZDAJA S PLUSOM boste samostojno reševali naloge 9. enote na strani 5 – 16. Razmišljali boste o tem, kako se pogovarjamo s sogovorcem, ki ima drugačno mnenje. Izvedeli boste, kdo je oseba, ki piše in govori, in kdo tista, ki bere in posluša. Poučili se boste tudi, kako priti do soglasja ob različnih mnenjih. V delovnem zvezku so tudi predlogi tem za igranje pogajanja s sošolcem. Mislim, da je ta situacija rešljiva. V četrtek, ko bo zadnja ura slovenščine ta teden, se zmenite s kom iz oddelka in zaigrajte pogovor.
Če boste ustvarili glasovni posnetek, ga lahko pošljete tudi meni. Sicer pa so navedeni v DZ tudi primeri, ki jih lahko zaigrate z družinskimi člani. Ja, to je lahko zanimiva igra, ki vas bo nasmejala, hkrati pa boste vadili še šolsko snov.
Ob določenih vajah boste ponovili znanje o glagolu, samostalniku, osebnem zaimku in pravilnem mestu zapisa vejice.
Delo si organizirajte tako, da ga boste opravili ta teden.
Ustreznost rešitev preverite na spodnji spletni povezavi:
https://www.devetletka.net/index.php?r=downloadMaterial&id=7991&file=1
Zbrano opravi delo. Ne zapravljaj časa.
Lepo se imej z domačimi, lep pozdrav vsem!
Milena Herblan Gostiša